Okej

Jag tar väl tag i det här och skriver lite.

Hade till och med tappat bort lösenordet till bloggen men det löste sig efter ett tag.

Här är lite vad som hänt:

Aftonbladet har flyttat till nya lokaler i Kungsbrohuset mitt i stan och efter ett år inklämt i ett gammalt rökrum har vi nu fått nya fina platser.

Det blev en snabb resa till Tunisien. Första natten tillbringades instängd på flygplatsen på grund av utegångsförbudet.

Efter lite strul med tillstånd och papper kunde vi jobba i ett par dagar

På grund av utegångsförbudet var det endast möjligt att vara ute mellan 07-17

Resten av tiden fick vi roa oss på hotellet så gott det gick

Det blev en tur till Sälen med Erik och Peter

Annars har den mesta tiden gått åt till att umgås med den här nyfikna lilla killen

Trodde aldrig att det skulle hända men jag har plaskat omkring och sjungit ”en liten båt” och ”blinka lilla stjärna” med de andra mammorna på babysimmet.

Avslutar med några av förra årets bilder:

Sådär. Ett blogginlägg.

4 kommentarer on “Okej”

  1. Och du ska snacka duktig!

  2. Daniel skriver:

    6 Februari senast?
    Om du skriver ett inlägg snart så har du i alla fall ett varannn månad!
    Kom igen, lite uppdatering va! haha! =)

    //Daniel

  3. Filip skriver:

    Du är en värdelös sportjournalist. Jag ber om ursäkt för att jag redan har börjat med att använda mig av ad hominem men det är sanningen. Du har under flera år skrivit artiklar med bristande svenska, förutfattade meningar och du har även alltid tippat fel lag som vinnare. (Detta skulle inte var något problem om du inte alltid var så säker.)

    Den senaste artikeln du skrev, den om Luis Suárez var förmodligen det märkligaste jag läst. Speciellt i en tidning som säger sig vara störst i hela Sverige! Du har bestämt dig för att hr. Suárez är skyldig, helt utan bevis. Har du läst FA’s redogörelse för händelsen i fråga? Man har faktiskt endast Evra’s utsago att lita till. Detta från en organisation som på många håll kallas för ”Ferguson association”. Jag läste, för inte många timmar sen, en analys av en professor i spanska. Han tycker att Suárez är för hårt straffad. Detta på grund av att man i Montevideo inte använder sig av ”tu eres” eller ”tues” (vilket tydligen inte ens är ett äkta spanskt ord). Man använder sig av ”Vos”. Gör inte detta Evra’s vittnesmål ogiltigt?

    Suárez har aldrig blivit hatad eller ifrågasatt av sina lagkamrater, det är därför jag frågar. När till och med Glen Johnson väljer att stötta honom har jag svårt att se Suárez som rasist, även om du gör det.`

    -Ett Arsenalfan…

  4. wennman skriver:

    Och du Filip, har tydligen haft lite bråttom. Du har just kommenterat på en blogg som tillhör Magnus Wennman. Mitt råd till dig är ändå att sluta irritera dig på såna här saker. Du kommer få högt blodtryck och bli bitter. Slappna av, det finns viktigare saker att vara arg på.
    Kram


Kommentera

